دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / جراحی بینی با بی حسی بهتر است یا بیهوشی ؟
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

جراحی بینی با بی حسی بهتر است یا بیهوشی ؟

یکی از رایج ترین روش های جراحی زیبایی در چهره تمامی افراد، انجام عمل بینی است. اما در برخی مواقع به دلیل ترس از بیهوشی افراد تمایلی به انجام این جراحی ندارند. گاهی از متخصص گوش و حلق و بینی در زمینه جراحی بینی بدون بیهوشی سوال می شود که آیا با بی حسی نیز قابل انجام است ؟ در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم .

جراحی بینی بدون بیهوشی

انجام جراحی بینی با بی حسی موضعی نیز امکان پذیر است. در طی این روش عوارض ناشی از بیهوشی برای بیمار وجود نخواهد داشت. اگر بینی بیمار تغییرات زیادی را نیاز داشته باشد، بهتر است روش بیهوشی استفاده شود. اما در مورادی که تغییرات مورد نیاز اندک است می توان از بی حسی نیز استفاده نماییم.

به جراحی زیبایی که از بی حسی موضعی استفاده می کند، تامی سنت نیز گفته می شود. در طی جراحی فرد هوشیاری خود را دارد ولی دردی احساس نمی کند.

نکات مهم قبل از جراحی بینی با بی حسی

حتما روز قبل از جراحی بینی پیاده روی کنید.

اگر داروی خاصی استفاده می کنید به جراح خود اطلاع دهید. زیرا برخی دارو ها باعث ایجاد مشکل در جراحی می شود و نیاز است که تا مدتی قطع و یا جایگزین شوند.

8 ساعت قبل از جراحی چیز میل نکنید.

شب قبل از جراحی از غذای سبک استفاده نمایید.

استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکی از یک ماه قبل از جراحی قطع شود.

مزایای استفاده از جراحی بینی بدون بیهوشی

این روش معایب ناشی از جراحی با بیهوشی عمومی را ندارد.

عفونت ناشی از زخم کمتر رخ می دهد.

حالت تهوع و استفراغ بعد از جراحی رخ نمی دهد.

با توجه به هوشیاری، مراجعه کننده می تواند در طی جراحی با پزشک همکاری کند.

مدت زمان انجام جراحی بینی بدون بیهوشی

مدت زمانی که طول می کشد تا جراحی بینی تمام شود به مهارت پزشک، وش مورد استفاده در جراحی ( جراحی بینی باز و یا جراحی بینی بسته) میزان تغییرات لازم، نوع پوست و … بستگی دارد . اما به طور کلی در روش جراحی بینی با بی حسی موضعی حدودا یک ساعت زمان لازم است.

کاندیدای جراحی بینی بدون بیهوشی

تمامی افرادی که کاندید جراحی بینی هستند با مشورت جراح بینی خود می توانند از این روش استفاده نمایند.

جهت دریافت مشاوره از دکتر ماریا مرادی می توانید با شماره 88783973 و پیج اینستاگرام دکتر ماریا مرادی ارتباط برقرار کنید.

نقش جراح در عمل بینی

جراح زیبایی بینی نقش بسیار مهمی در این جراحی ایفا می کند. هر چه مهارت بالا تر باشد، در نتیجه زیبایی حاصل از این جراحی بینی بسیار بهتر است . اما اگر پزشک مهارت کافی نداشته باشد، در نتیجه ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود و نیاز به جراحی بینی ثانویه داشته باشید.  بنابراین در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را داشته باشید.

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای شما هم فرایندی جالب است و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کسب کنید؟ همه ما برای یکبار هم که شده زمانی که جلوی آینه ایستاده و چهره خود را...

بیشتر بخوانید
انواع مدل بینی

انواع مدل بینی

تنوع شکل های بینی در میان افراد مختلف، یک موضوع گسترده و جذاب می باشد. بنابراین، وقتی فردی برای قرار گرفتن تحت جراحی بینی یا رینوپلاستی تصمیم گیری می کند،...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =