دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / جراحی بینی گوشتی و نتیجه آن
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

جراحی بینی گوشتی و نتیجه آن

نتیجه جراحی بینی گوشتی

 یکی از سوالات متداولی که متقاضیان جراحی بینی از دکتر ماریا مرادی جراح بینی در تهران می پرسند این است که نتیجه جراحی بینی گوشتی به چه صورت می باشد ، آیا می توان از این جراحی یک نتیجه مطلوبی را دریافت کرد یا خیر ؟

بینی گوشتی

در پاسخ به این سوال دکتر ماریا مرادی می فرمایند در صورتی که جراح در حین جراحی به خوبی تغییرات لازم را با دقت و مهارت بالایی ایجاد نماید می توان بهترین نتایج را از این جراحی دریافت کرد ، لازم به ذکر است که نمی توان از جراحی بینی گوشتی فرم فانتزی یا عروسکی انتظار داشت ، زیرا برای ایجاد یک فرم فانتزی یا عروسکی در بینی لازم است که بینی بیش از حد کوچک شود و نوک بینی حالت سربالایی داشته باشد در صورتی که امکان کوچک کردن بیش از حد بینی در بینی های گوشتی به هیچ عنوان وجود ندارد زیرا این نوع از بینی ها غضروف ضعیفی دارند همچنین برای اینکه بینی یک فرم فانتزی یا عروسکی پیدا کند باید سوراخ های بینی کوچک و سربالا شود ، در صورتی که در اکثر موارد نوک بینی های گوشتی ، بسیار بزرگ و گوش آلود می باشد که امکان کوچک کردن بیش از حد سوراخ های بینی وجود ندارد .

نتیجه جراحی بینی گوشتی باید به گونه ای باشد که بینی بعد از جراحی تناسب کافی را با سایر اجزای دیگر صورت داشته باشد ، امروزه بیشتر افرادی که خواهان انجام جراحی زیبایی بینی هستند، خواهان این موضوع هستند که بعد از جراحی فرم طبیعی و متناسب با سایر اجزای دیگر صورت در بینی ایجاد شود ، در اکثر موارد نتیجه جراحی بینی طبیعی می باشد بنابرین نگرانی در رابطه با نتیجه جراحی بینی گوشتی خود نداشته باشید .

حتما قبل از جراحی بینی نمونه کار های دکتر خود را مشاهده نمایید، و در رابطه با فرمی که انتظار دارید بعد از جراحی در بینی شما ایجاد شود توضیحات لازم را به جراح خود بگویید انتظاراتی که از نتیجه جراحی بینی دارید با جراح بینی خود در میان بگذارید اما توجه نمایید که به هیچ عنوان نباید انتظارات نا به جا داشته باشید توصیه می شود بعد از مطرح کردن نظرات خود اجاز دهید جراح کار خود را انجام دهد زیرا در این زمینه جراح بینی تجربه بسیار فراوانی دارد .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای شما هم فرایندی جالب است و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کسب کنید؟ همه ما برای یکبار هم که شده زمانی که جلوی آینه ایستاده و چهره خود را...

بیشتر بخوانید
انواع مدل بینی

انواع مدل بینی

تنوع شکل های بینی در میان افراد مختلف، یک موضوع گسترده و جذاب می باشد. بنابراین، وقتی فردی برای قرار گرفتن تحت جراحی بینی یا رینوپلاستی تصمیم گیری می کند،...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پانزده =