دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / آبریزش بینی بعد از جراحی بینی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

آبریزش بینی بعد از جراحی بینی

افراد متقاضی جراحی بینی  بیشتر از جراح بینی خود در رابطه با آبریزش بینی بعد از جراحی سوال می پرسند و نگران عوارض بعد از جراحی هستند . باید گفت بعد از جراحی بینی تورم ،کبودی و آبریزش بینی طبیعی است و نمی توان گفت جراحی بینی بدون عوارض است ،خوشبختانه عوارض بعد از جراحی زیبایی بینی گذرا و کوتاه مدت است و این عوارض  بعد از جراحی بینی در مدت زمان کوتاهی از بین می رود .

توصیه های دکتر ماریا مرادی بهترین جراح بینی در تهران

دکتر ماریا مرادی بهترین جراح بینی در تهران به تمامی بیماران خود بعد از جراحی زیبایی بینی توصیه هایی می کنند ،این تجویز ها و توصیه ها می توانند به کنترل کردن عوارض کمک کنند . شما می توانید  با مطالعه مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی در این رابطه اطلاعات کافی را به دست آورید .

آبریزش-بینی-بعد-از-جراحی-بینی

می توان گفت جراحی بینی یکی  از پر طرفدار ترین و شایع ترین جراحی های زیبایی می باشد که در میان مردم انجام می شود،یکی از دلایل شایع بودن این جراحی نبود عوارض برای بیمار بعد از جراحی بینی می باشد .

در صورتی که فرد جراحی بینی گوشتی انجام دهد دوران نقاهت به نسبت طولانی تری دارد و برعکس بینی های استخوانی از دوران نقاهت کوتاه تری برخوردار هستند . در جراحی بینی گوشتی بهتر است با دید بازتری برای این جراحی اقدام کنید . این نوع از بینی ها به نسبت نیاز به مراقبت های بیشتری بعد از جراحی بینی دارند .

آبریزش بینی بعد از جراحی بینی نمی تواند نگران کننده باشد و می توان آن  را با کمک داروهایی مثل  آنتی هیستامین کنترل کرد .آنتی هیستامین می تواند با خشک کردن خلط های موجود در بینی از آبریزش آن جلوگیری کند .

نقش جراح بینی در عوارض بعد از جراحی بینی

جراح بینی یک امر مهم در روند جراحی بینی می باشد که باید به آن توجه داشت . یک جراح بینی با تجربه و ماهر می تواند در هر شرایطی بهترین تصمیم را بگیرد و  با دانش خود جراحی بینی را با بهترین روش ممکن انجام دهد . در نتیجه بهتر است برای انتخاب جراح بینی خود نیز با دید باز اقدام کنید .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
عوارض عمل بینی

عوارض عمل بینی

آیا با عوارض عمل بینی آشنایی دارید ؟ اگر پاسخ تان منفی است پس این مقاله را تا آخر بخوانید. بینی علاوه بر اینکه مسیری برای عبور هوا و تنفس می باشد مسیری است...

بیشتر بخوانید
اسپلینت بینی

اسپلینت بینی

اسپلینت بینی ، ابزاری هستند که برای کمک به بینی در حفظ شکل جدید خود، بعد از جراحی، مورد استفاده قرار می گیرند. اسپلینت های بینی، از حرکت و جابجا شدن...

بیشتر بخوانید
تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در جراحی بینی تغییرات زیادی انجام می شود در نتیجه نیاز به مراقبت های ویژه ای در دوره ی نقاهت دارد....

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =