دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / مشاوره جراحی بینی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

مشاوره جراحی بینی

از بین تمام اعمال زیبایی ، جراحی پلاستیک بینی که اصطلاحاً رینوپلاستی نامیده می شود از ویژگی های خاصی برخوردار است لذا سعی می کنم با تفضیل بیشتری مورد بحث قرار گیرد . این عمل چیزی بیشتر از مهارت جراحی است و در حقیقت تلفیقی از علم و هنر است . جراح بینی قبل از هر چیز یک پزشک است و فاکتورهای پزشکی و روانی که باعث شده یک فرد سالم با میل خودش برای انجام یک جراحی بینی مراجعه کند رابه خوبی درک می کند ضمناً او مثل میکل آنژ یک مجسمه تراش است. میکل آنژ تکه سنگی در اختیار داشت و با چشم بصیرت اثر خود را در لابلای آن می دید .وی با تراشیدن قسمتهای زاید سنگ اثر خود را در معرض دید دیگران قرار داد.

جراح زیبایی بینی نیز با درنظرگرفتن شکل مناسب بینی برای هر صورت خاص ، با برداشتن قسمتهای اضافی و حالت دادن به قسمتهای باقیمانده سعی میکند اثر هنری خود را در معرض دید قرار دهد. مشخص است که وی هیچگاه به بینی به طور تنها نگاه نمی کند بلکه بینی را درکنار سایر اجزای صورت بیمارش می بیند. به عبارت بهتر نمی توانیم با در نظر گرفتن یک بینی ایده ال به خلق یک بینی زیبا پرداخت بلکه بهترین بینی نوعی است که با سایر اجزاء صورت هماهنگی داشته باشد.

مشاوره جراحی بینی
تصور و انتظارات غیر واقع بینانه درمورد جراحی زیبایی بینی بسیار است. همیشه این امکان نیست که بافت انسان را به گونه ای تغییر داد تا آنچه بیمار دلش می خواهد حاصل شود. هدف جراح پلاستیک این است که ظاهر بیمار را در طی اعمالی که به دقت برنامه ریزی شده اند زیباتر کند.
اینکه او چگونه به این مهم دست می یابد به میزان زیادی بستگی به آموزش ، تجربه، علم و مهارت او دارد و تمامی این فاکتورها بسیار متغیر هستند. همکاری بیمار و واکنش های ناخواسته نیز نقش بسیار اساسی در نتیجه نهایی یک عمل جراحی دارد. جراح نمی تواند نتیجه نهایی عمل را تضمین کند بلکه قادر است تضمین کند که تمامی تلاش خود را برای حصول نتیجه بهتر به کارخواهدبرد .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
اسپلینت بینی

اسپلینت بینی

اسپلینت بینی ، ابزاری هستند که برای کمک به بینی در حفظ شکل جدید خود، بعد از جراحی، مورد استفاده قرار می گیرند. اسپلینت های بینی، از حرکت و جابجا شدن...

بیشتر بخوانید
تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در جراحی بینی تغییرات زیادی انجام می شود در نتیجه نیاز به مراقبت های ویژه ای در دوره ی نقاهت دارد....

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =