دکتر ماریا مرادی / جوانسازی پوست / فواید تزریق بوتاکس
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

فواید تزریق بوتاکس

تنظیم ضربان قلب

بوتاکس می تواند ضربان  قلب را آرام کند و کارایی آن را در پمپاژ کردن خون به بدن افزایش دهد.

نقش بوتاکس در درمان افسردگی

عضله های میان ابرو پیام غمگین بودن را در هنگام این حالت به مغز میرسانند و و این عضلات از آنچه که شما می خواهید و انتظارش را داری فعال تر می شود. عضلات ابرو به هنگام افسردگی و غمگین بودن فعال تر می شود و در نتیجه تغییر حالت می دهند.

درمان میگرن

میگرن بیماری ناتوان کننده ای است که شامل نشانه های چون سردرد های شدید , استفراغ و حالت تهوع می باشد ،افراد زیادی پس از تزریق بوتاکس برای از میان بردن چین و چروک های صورت خود در کمال تعجب دریافتند که بیماری آن ها (میگرن) بهبود پیدا کرده است.در نتیجه می توان گفت تزریق بوتاکس در اطراف سر و گردن می تواند به طور چشم گیر و موثری در درمان میگرن نقش داشته باشد.

فواید-تزریق-بوتاکس

درمان تعرق شدید

موثر ترین راه درمان برای تعرق های زیاد روش درمانی بوتاکس است.زیرا در این روش درمانی نیازی به عمل و جراحی و عوارض جانبی ناخوشایندی نیست.

ناهنجاری های صدا

در مشکل آواپریشی اسپاسم گونه، عضله های درون تارهای صوتی حرکت های غیرارادی ناگهانی با نام اسپاسم گونه می کنند که در توانایی تارهای صوتی جهت لرزیدن و تولید صدا اختلالاتی ایجاد می کند.

آواپریشی اسپاسم  درمانی قطعی و شناخته شده ندارد ، اما  می توان با تزریق بوتاکس این اختلالات را بهبود بخشید.

تسکین درد کمر

 بوتاکس به تقلیل اسپاسم های عضلات و التهاب کمر به تسکین درد کمر کمک می کند.

در این شکل درمانی بوتاکس پس از 10 تا 14 روز تاثیرات مثبت خود را نشان می دهند و این تاثیر ها طی 3 تا 4 ماه استمرار دارد.

بی اختیاری ادرار

بیش فعال بودن مثانه سبب می شود که شخص همواره احساس نیاز به دستشویی را در خود حس می کند.این بیش فعالی مثانه با بیش فعالی عضله ای در ارتباط است.تزریق بوتاکس به دیواره مثانه می تواند با پیشگری از منقبض شدن عضله های مثانه به درمان بیش فعالی مثانه کمک کند.

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
تزریق ژل

تزریق ژل

تزریق ژل بعنوان یک درمان موثر برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های سطحی و عمیق، مورد استفاده قرار می گیرد. این روند زیبایی، راهکاری موثر برای کمک به کاهش...

بیشتر بخوانید
تزریق فیلر

تزریق فیلر

در طول چند دهه گذشته ، گزینه های تزریق فیلر به میزان قابل توجهی پیشرفت یافته است. اکثریت فیلرهایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند ، شکل هایی از...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 20 =