دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / زمان مناسب جراحی ترمیمی بینی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

زمان مناسب جراحی ترمیمی بینی

جراحی زیبایی بینی یکی از مهمترین جراحی زیبایی می باشد که می تواند تغییرات بسیاری را در چهره فرد ایجاد کند . برای دیدن نتیجه جراحی بینی افراد باید دوران نقاهت خود را طی کنند و بعد از سپری شدن دوران بهبودی خود در رابطه با جراحی خود قضاوت کنند . افراد زمانی به فکر جراحی ترمیمی بینی می افتند ،که از نتیجه بینی خود راضی نباشند.

دکتر ماریا مرادی بهترین جراح بینی در تهران به تمامی بیماران خود پیشنهاد می کنند که برای جراحی ترمیمی بینی تصمیم عجولانه نگیرند . جراحی ترمیمی بینی به مراتب سخت تر از جراحی اولیه می باشد . همین موضوع می تواند نقش جراح بینی را در جراحی بینی پررنگ  کند . با انتخاب آگاهانه جراح بینی می توانید احتمال انجام جراحی ترمیم بینی  را به حداقل برسانید .

زمان-مناسب-جراحی-ترمیمی-بینی

نقش جراح بینی در جراحی ترمیمی بینی

جراح بینی نقش بسیار پررنگی در طی جراحی ترمیم بینی دارد . جراحی ترمیم بینی به منظور برطرف کردن نواقص بینی انجام می شود در نتیجه بسیار پیچیده می باشد  در نتیجه مهارت و تجربه یک جراح بینی نقش پررنگی در نتایج کار در جراحی ترمیم بینی دارد .

زمان مناسب برای جراحی ترمیمی بینی

افرادی که بینی آن ها از نوع گوشتی می باشد ،باید برای دیدن نتیجه کار شکیبا تر باشند ،بینی این افراد بعد از جراحی بینی به زمان بیشتری نیاز دارد تا تورم و کبودی را به طور کامل از بین ببرد .در افراد با بینی های گوشتی بیشتر دیده شده است که تصمیم به جراحی ترمیمی بینی می گیرند . جراح بینی باید با این  افراد مشاوره کند و آن ها را قانع کند که حداقل باید یک سال از جراحی اولیه بگذرد و بعد اقدام به جراحی ترمیمی بگیرند . ممکن است تصمیمات عجولانه در رابطه با جراحی ترمیمی عواقب جبران ناپذیری برای فرد داشته باشد . دکتر ماریا مرادی تنها در مواردی که بد فورمی و بدشکلی های فراوانی در بینی فرد ایجاد شده باشد جراحی ترمیمی بینی  را زود تر از این موعد انجام می دهد .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای شما هم فرایندی جالب است و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کسب کنید؟ همه ما برای یکبار هم که شده زمانی که جلوی آینه ایستاده و چهره خود را...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + ده =