دکتر ماریا مرادی / جوانسازی پوست / بهترین ژل تزریقی صورت
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

بهترین ژل تزریقی صورت

یکی از روش هایی که معمولا افراد برای از بین بردن چین و چروک های پوست و رفع خطوط خنده و اخم از آن استفاده می کنند تزریق ژل یا فیلرها می باشد. اگر شما هم قصد تزریق ژل را دارید باید قبل از تزریق از نوع ماده ای که پزشک برای شما انتخاب می کند آگاهی و اطلاعات داشته باشید. دانستن این نکته نیز ضروری است که اقدامات پس از تزریق ژل چیست؟ این ژل ها تا چه زمانی ماندگاری دارند؟ برای کسب و آگاهی این سوالات با مطالعه مقاله زیر با ما همراه باشید.در این مقاله که توسط دکتر ماریا مرادی تهیه شده است همراه باشید

برای انجام هرگونه کار زیبایی بهتر است به یک متخصص خوب مراجعه نمایید تا از بهترین روش و بهترین کیفیت برای شما انجام شود. جهت دریافت مشاوره از دکتر ماریا مرادی بهترین جراح بینی می توانید با شماره 88783973 و پیج اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

ژل یا فیلر چیست؟

ژل ها یا فیلرها مواد شبیه ژل می باشند که جهت از بین بردن چین و چروک های پوستی و پر کردن بخش های کم حجم شده صورت می باشند. اصولا ماده ای به عنوان فیلر یا پر کننده ای مناسب است که در بدن تجزیه شود و اگر ماده ای در بدن به صورت دائمی بماند قطعا برای بدن مضر است و بهتر است تزریق نشود.

ماندگاری ژل صورت

ژل ها بر حسب جنس شان که اغلب هیالورونیک اسید می باشند که به طور سنتتیک ساخته می شوند بین 9 تا 15 ماه بعد از تزریق در محل باقی می مانند. اما در طول سال های اخیر ژل هایی تولید شده است که قدرت ماندگاری بیشتری دارند. ژل هایی که تا دو سال هم ممکن است باقی بمانند. این ژل ها فرآیند کلاژن سازی را  در زیر پوست تحریک می کنند.

افزایش سن باعث می شود تولید و ساخت دو ماده کلاژن و الاستین در زیر پوست کاهش پیدا کند. کلاژن استحکام بافت زیر پوست و الاستین خاصیت انعطاف پذیری پوست را ایجاد می کند. اینکه در سنین بالا افراد پوست های چروک خورده و شلی پیدا می کنند به این دلیل است که ساخت این دو پروتئین در پوست کاهش پیدا کرده است. این مواد در واقع با تزریقات خارجی وارد زیر پوست می شود. مواد تزریقی به پوست منشا گرفته از همین کلاژن و الاستین ها می باشد که به شکل دیگری در فضایی که از حجم این ماده در پوست کم شده است را پر می کند تا بتواند چین و چروک های ایجاد شده را کم عمق تر یا گاها برطرف کنند.

بهترین ژل تزریقی صورت

بهترین ژل تزریقی صورت

مراحل تزریق ژل

تزریق فیلر و یا ژل ها دائمی نیستند و نیاز به تکرار دارند اما بهتر است هنگام تزریق فیلرها از موادی استفاده شود که موقت و نیمه دائمی باشد تا عوارض دراز مدتی برای بدن فرد ایجاد نشود. این تزریقات باید توسط متخصصین این کار انجام شود و باید این ماده را بشناسد و از عوارض احتمالی آن ماده ای به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد، آگاهی داشته باشد و بداند با آنها به چه شکلی باید برخورد کند.

ژل های خطرناک

در گذشته پزشکان بیشتر از ژل های استفاده می کردند که ماندگاری طولانی تری داشته باشد و به صورت دائمی در محل باقی بمانند. اما با گذشت زمان و پیدایش ژل های موقت از نوع هیالورونیک اسید و سازگاری و جذب راحت آن در بدن، دیگر این ژل ها مورد استفاده قرار نمی گیرد. این ژل های دائمی و خطرناک ژل های پاژ نام دارند. که بعد از تزریق با گذشت مدتی در بدن باعث ایجاد عفونت می شوند حتی برخی از آنها نیز سرطان زا می باشند. تخلیه ژل پاژ پس از ایجاد عوارض، حساسیت و مشکلات زیاد باید از بدن افراد خارج شود.

راه های ارتباطی با دکتر ماریا مرادی:

info@drmariamoradi.com

88783973 – 021

پیج اینستاگرام

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
تزریق ژل

تزریق ژل

تزریق ژل بعنوان یک درمان موثر برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های سطحی و عمیق، مورد استفاده قرار می گیرد. این روند زیبایی، راهکاری موثر برای کمک به کاهش...

بیشتر بخوانید
تزریق فیلر

تزریق فیلر

در طول چند دهه گذشته ، گزینه های تزریق فیلر به میزان قابل توجهی پیشرفت یافته است. اکثریت فیلرهایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند ، شکل هایی از...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + ده =