تخلیه ژل لب

تخلیه ژل

هدف از تزریق ژل، افزایش زیبایی و جذابیت چهره می باشد ، این تزریق باید با دقت بسیار بالایی صورت گیرد برای انجام این تزریق  قوانین و استاندارد هایی وجود دارد، که باید به طور کامل رعایت شود تا بتوان نتایج بسیار خوبی را از این تزریق دریافت کرد ، در صورتی که در زمان تزریق این استاندارد ها رعایت نشود و از بهترین کیفیت استفاده نشود ممکن است فرد نتواند نتایج دلخواه خود را دریافت نماید و بعد از گذشت مدتی نیاز به تخلیه ژل خود داشته باشد .

تخلیه ژل

بعد از تزریق ژل عوارض موقتی مانند ورم، کبودی ، غیر قرینگی مختصر و درد بروز پیدا می کند، که مشاهده این علائم در ساعت ها و یا روز های ابتدایی بعد از تزریق طبیعی می باشد . استفاده از مسکن برای تسکین درد و کمپرس یخ برای کاهش تورم و کبودی می تواند کمک کننده باشد .

غیر قرینگی هایی که در روز های اولیه مشاهده می شود بدلیل تورمی است که ایجاد شده است ، در صورتی که این غیر قرینگی طولانی مدت شد نیاز به درمان می باشد و ترمیم باید صورت گیرد . در میزان ژل تزریق پزشک باید بسیار دقت نماید زیرا تزریق بیش از اندازه می تواند باعث بروز عوارضی مانند برجستگی بیش از اندازه و غیر قرینگی شود . برای از بین بردن عدم غرینگی می توان از دو روش زیر استفاده کرد

• ترمیم تزریق ژل ، در این روش در محلی که کمتر ژل تزریق شده است دو مرتبه تزریق صورت می گیرد لازم به ذکر است ترمیم تزریق ژل بلافاصله بعد از تزریق اولیه صورت نمی گیرد زیرا باید مدت زمانی سپری شود تا تورمات از بین برود .
  • تخلیه ژل محلی که بیش از اندازه ژل در آن تزریق شده است

بروز تورم های حاد دوره ای در ناحیه ای که ژل تزریق شده است

ممکن است بعد از تزریق ژل به صورت دوره ای تورم هایی در بخش یا تمام مناطقی که ژل تزریق شده است مشاهده شود بعنوان مثال در شرایطی مانند سرما خوردگی ، وارد شدن ضربه به ناحیه ای که ژل تزریقشده است ، تغییرات هورمونی در دوران قاعدگی و با مصرف غذاهای پر نمک تورماتی مشاهده می شود . در صورتی که این تورمات خود به خود از بین نرفت تزریق مقداری کورتون رقیق شده در اطراف محل ژل می تواند کمک کننده باشد

ایجاد توده های بزرگ و بدفرم

یکی از علت های اصلی تخلیه ژل ایجاد توده های بزرگ و بد  فرم در ناحیه ای که ژل تزریق شده می باشد ، برای اینکه بتوان این مشکل را برطرف کرد در ابتدا باید معاینات لازم توسط پزشک صورت گیرد ، در اکثر موارد برای بررسی دقیق سونوگرافی برای بیمار در نظر گرفته می شود . تخلیه ژل کار بسیار حساسی می باشد که باید توسط یک پزشک که در این زمینه تخصص کافی را دارد صورت گیرد در صورتی که با این مشکل مواجه هستید و خواهان تخلیه ژل خود می باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت  مشاوره و راهنمایی لازم را از دکتر مارایا مرادی دریافت نمایید .

خدمات دکتر ماریا مرادی  بهترین جراح بینی در تهران

جراحی بینی گوشتی