دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / روش های جراحی بینی فانتزی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

روش های جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی یا عروسکی نیاز به یک جراح بینی ماهر و خبره دارد ،جراحی بینی فانتزی به جراح بینی این اجازه را می دهد که سایز ،اندازه و موقعیت بینی را تنطیم کرده و کمی نوک آن را به سمت بالا هدایت کند . بینی بارزترین عضو صورت بود‌ه و در ظاهر قیافه شما که دیگران می‌بینند تأثیر بسزایی دارد. اگر بینی شما بسیار کوچک، بسیار بزرگ یا با انحنای غیرطبیعی باشد می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر ظاهر شما داشته باشد. خوشبختانه این مشکلات می‌تواند به وسیله جراحی بینی فانتزی ‌ ترمیم شود و جراح می‌تواند با انجام این عمل جراحی بینی سایز و شکل بینی را متناسب با صورت تغییر دهد.

روش-جراحی-بینی-فانتزی

روش جراحی بینی فانتزی اینگونه می باشد که یک روش جدید جراحی زیبایی بینی  است و بینی شما را شبیه به بینی عروسک باربی تغییر می‌دهد. روش جراحی بینی عروسکی در برخی از عوامل و فاکتورها متفاوت است. عمل بینی عروسکی برای دادن شکلی طبیعی به بینی و تراشیدن بینی متناسب با ظاهر فرد طراحی شده است؛ بنابراین بینی کاملاً متناسب با ظاهر شما تغییر یافته و شکل آن مخصوص بینی خود شما خواهد بود.

ویژگی های بینی فانتزی

  •     ظاهر طبیعی بینی اما دلپذیر تر و بی‌عیب و نقص‌تر
  •     شبیه به بینی باربی، یک بینی زیبا که نامتناسب نیست

جراحی بینی فانتزی

جراح بینی ، بینی و برآمدگی پیشانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و نقاط و ارتفاع بینی باید به دقت مورد ملاحظه قرار گیرند.

با ارزیابی بینی از طریق اسکن سه بعدی، ایمپلنت ساخته می‌شود. با این روش مشخص می‌شود که دقیقاً بینی متناسب با صورت شما چه خصوصیات و عواملی را باید داشته باشد.

ایمپلنت مصنوعی که به بالابردن پل بینی کمک می‌کند از گورتکس و سیلیکون ساخته شده و در پشت بینی به کار برده می‌شود. برای طبیعی‌تر به نظر رسیدن نوک بینی غضروف‌های اتولوگ مانند غضروف گوش و سپتیوم بینی به کار برده می‌شود.

پس از انجام عمل جراحی از یک اسپلینت روی بینی استفاده می‌شود. برای کاهش تورم، دو روز پس از جراحی کیسه‌های یخ به مدت پنج تا شش روز روی بینی قرار داده می‌شود. جراح اسپلینت بینی را برداشته و بخیه‌های را در هنگام معاینه بعدی می‌کشد.

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
عوارض عمل بینی

عوارض عمل بینی

آیا با عوارض عمل بینی آشنایی دارید ؟ اگر پاسخ تان منفی است پس این مقاله را تا آخر بخوانید. بینی علاوه بر اینکه مسیری برای عبور هوا و تنفس می باشد مسیری است...

بیشتر بخوانید
اسپلینت بینی

اسپلینت بینی

اسپلینت بینی ، ابزاری هستند که برای کمک به بینی در حفظ شکل جدید خود، بعد از جراحی، مورد استفاده قرار می گیرند. اسپلینت های بینی، از حرکت و جابجا شدن...

بیشتر بخوانید
تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی

تغذیه بعد از جراحی بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در جراحی بینی تغییرات زیادی انجام می شود در نتیجه نیاز به مراقبت های ویژه ای در دوره ی نقاهت دارد....

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =