دکتر ماریا مرادی / جراحی زیبایی صورت / سوالات متداول جراحی پلک
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

سوالات متداول جراحی پلک

سوالات متداول جراحی پلک

سوالات متداول جراحی پلک

سوالات متداول جراحی پلک

سوالات متداول جراحی پلک

آیا جراحی زیبایی پلک همراه با درد می باشد ؟

جراحی زیبایی پلک همراه با بی هو شی موضعی در افراد انجام می شود ،در نتیجه افراد در حین جراحی و بعد از آن دردی را احساس نمی کنند .

 

جراحی زیبایی پلک چه تاثیری بر چهره افراد دارد ؟

پلک های افتاده و یا پف کرده عملا می تواند تاثیرات منفی بر چهره فرد ایجاد کند ،همچنین افتادگی پلک ها می تواند در کاهش بینایی افراد نیز تاثیر گذار باشد ،در نتیجه جراحی زیبایی پلک علاوه بر زیبایی در افراد می تواند از کاهش بینایی در آن ها نیز جلوگیری کند .

عوارض جراحی زیبایی پلک چیست ؟

عملا هر جراحی همراه با عوارضی می باشد ،اما این جراحی بیشتر شامل مزایا می باشد و عوارضی که دارد ،کوتاه مدت و گذرا هستند که با رعایت نکاتی می توان این عوارض را به حداقل برسانیم . کبودی بعد از جراحی از عوارض شایع آن می باشد . خوشبختانه این کبودی حداکثر در مدت 2 هفته بعد از جراحی کاملا از بین می رود .

آیا جراحی زیبایی پلک می تواند تاثیری در از بین بردن چروک و خط خنده در صورت فرد داشته باشد ؟

خیر . جراحی زیبایی پلک تنها برای از بین بردن افتادگی و پف در پلک ها کارایی دارد و نمی تواند تاثیری در چروک ها و خط خنده افراد داشته باشد . برای از بین بردن خط خنده و یا چروک در صورت بهتر است از تزریق فیلر ها استفاده کنید .

آیا جراح تاثیری در نتیجه جراحی زیبایی پلک دارد ؟

به طور حتم یک جراح ماهر و با تاجربه می تواند تاثیرات بهتری را درچهره افراد ایجاد کند ،یک جراح با تجربه ساختمان صورت را کاملا می شناسد و می تواند با تخمین دقیق برداشت پوست اضافی در ناحیه پلک ها ،زیبایی در چهره افراد ایجاد کند .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی پلک

جراحی پلک

چشم های انسان بخش عمده ای از احساسات او را بیان کرده و جرئی ترین تغییرات در احساسات در این عضو از صورت پدیدار می شود. بنابراین، ماهیچه های اطراف چشم ها به...

بیشتر بخوانید
پروتز چانه

پروتز چانه

پروتز چانه یکی از روندهایی است که برای رفع دغدغه در افرادی که احساس می کنند صورت آنها نامتناسب و فاقد تقارن است مورد استفاده قرار می گیرد. البته گاهی اوقات...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =