مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

جراح پلک در ونک

اکثر افرادی که قصد انجام جراحی پلک را دارند به دنبال جراح متبحر و با تجربه هستند تا عمل پلک آن ها به بهترین شکل انجام گردد تا مشکلاتی بعد از عمل جراحی پلک نداشته باشند . امروزه جراحان مختلفی به جراحی زیبایی پلک می پردازند که انتخاب بهترین جراح پلک برای افراد کمی دشوار شده است .در این مقاله که توسط دکتر ماریا مرادی تهیه شده است همراه باشید

یکی از سوالات شایع که ذهن اکثر افراد را به خود مشغول ساخته این است که، بهترین جراح پلک در ونک کیست ؟ بهترین جراح پلک باید چه ویژگی های داشته باشد ؟ که در ادامه به طور مفصل در این خصوص بحث خواهیم داشت با ما همراه باشید .

برای انجام هرگونه کار زیبایی بهتر است به یک متخصص خوب مراجعه نمایید تا بهترین روش و بهترین کیفیت برای شما انجام شود. جهت دریافت مشاوره از دکتر ماریا مرادی بهترین جراح بینی می توانید با شماره 88783973 و پیج اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

جراحی زیبایی پلک

چشم و نواحی اطراف آن رکن اساسی در جذابیت چهره فرد ایفا می کند . طبیعتا جراحی در این ناحیه حساس و پیچیده نیازمند فردی است که آناتومی این ناحیه را به خوبی بشناسد و همین طور ارتباط این ناحیه را با چشم به خوبی درک کند. رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم یکی از فوق تخصص های نسبتا جدید رشته چشم پزشکی می باشد که به جراحی های زیبایی اطراف چشم و صورت می پردازد و همین طور بیماری ها و جراحی های پلک مجرای اشکی و حدقه یا اوربیت جز این رشته فوق تخصصی می باشد .

انتخاب بهترین جراح پلک در ونک

نخستین راه حل برای شناخت یک جراح پلک خوب سابقه و تجربه جراح، مشاهده بیماران قبلی و نمونه کارها و همچنین انجام مشاوره با جراح می باشد . به منظور بررسی های بیشتر برای رسیدن به نتیجه ای بهتر جراح پلک ابتدا وضعیت عمومی فرد را مورد بررسی قرار می دهد سپس نظر خود را به فرد اطلاع داده و در نهایت اقدام به انجام جراحی پلک می نماید . جراح پلک علاوه بر صادق بودن با بیمار خود و مطلع ساختن وی از تمام جزئیات عمل باید مهارت کافی در جراحی پلک را داشته باشد .

تصاویر زیر بخشی از نمونه کارهای جراحی زیبایی پلک، دکتر ماریا مرادی است که، به رفع افتادگی پلک فرد پرداخته است .

در انتخاب جراح خود دقت لازم و کافی را داشته باشید و سعی کنید فردی که فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم و صورت را انتخاب نماید زیرا این افراد از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند .

وبژگی یک جراح پلک

یکی از ویژگی های یک جراح پلک خوب بیمار محور بودن و توجه به خواسته های مراجعه کننده خود است که این ویژگی آن جراح را از سایر پزشکان متمایز می سازد. دکتر ماریا مرادی جراح پلاستیک بینی و صورت توصیه می نماید در انتخاب جراح خود دقت لازم و کافی را داشته باشید تا از بروز عوارض پس از عمل پیشگیری نماید.

انتخاب جراح خوب در محدوده سکونت

امروزه با وجود ترافیک های سنگین بین شهری خیلی از افراد به دنبال جراح پلک خوب در اطراف محدوده زندگی خود هستند زیرا تمایل دارند از اتلاف وقت بکاهند و همچنین به مطب های با دسترسی آسان مراجعه نمایند . لازم ذکر است، دسترسی به مطب دکتر ابوالفضل رحیمی فوق تخصص جراح پلاستیک چشم و صورت بسیار آسان بود.

راه های ارتباطی با دکتر ماریا مرادی:

info@drmariamoradi.com

88783973 – 021

پیج اینستاگرام

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی پلک

جراحی پلک

چشم های انسان بخش عمده ای از احساسات او را بیان کرده و جرئی ترین تغییرات در احساسات در این عضو از صورت پدیدار می شود. بنابراین، ماهیچه های اطراف چشم ها به...

بیشتر بخوانید
پروتز چانه

پروتز چانه

پروتز چانه یکی از روندهایی است که برای رفع دغدغه در افرادی که احساس می کنند صورت آنها نامتناسب و فاقد تقارن است مورد استفاده قرار می گیرد. البته گاهی اوقات...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =