جراحی بینی

امروزه یکی از شایعترین جراحی های زیبایی در دنیا و دو روش برای جراحی زیبایی بینی وجود دارد، جراحی باز و جراحی به روش بسته.در ادامه با مقاله دکتر ماریا مرادی همراه باشید.

جراحی لیفت صورت

با توجه به تعداد زیاد گزینه های درمانی برای لیفت صورت، تعیین نوع صحیح لیفت مناسب بیمار امری است بسیار ضروری که با توجه به انتخاب درست بهترین نتیجه رقم میخورد.

جراحی پلک

در این عمل جراحی پلک با یک برش روی چین پلک بالا بخشی از پوست و چربی عضلات برداشته شده و مجدداً پوست بخیه می شود

جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی‌ گوش یا اتوپلاستی بمنظور رفع فرم های بد لاله گوش صورت می گیرد. گاهی اوقات نیز برای بازسازی گوش انجام می گردد.

دکتر ماریا مرادی

متخصص جراحی پلاستیک بینی و صورت

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

دکتر ماریا مرادی با راه اندازی وب سایت شخصی خود سعی بر بیان صادقانه نکات مثبت و موردنظر بیــــماران در کنار بیان عوارض منفی احتمالی داشته، تا بیماران محترم ضمن درک روشن قضایا با تدبرکافی نسبت به اعمال جراحی زیبایی بینی و صورت اقدام نمودند.

جراحی بینی گوشتی

بيني گوشتی اصطلاحي است كه مراجعه‌كنندگان به كار مي‌برند و به بيني‌ كه داراي پوست قطور و بزرگي قسمت نرم بيني يعني يك سوم پاييني باشد مي‌گويند. عواملي كه سبب بزرگي يك سوم پاييني بيني مي‌شود عبارتند از : پوست قطور، بافت همبندي عضلاني زياد در زير پوست و غضروف‌هاي بزرگ و قطور پاييني كناري …

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی در واقع به منظور برطرف کردن عیوب موجود در بینی های استخوانی انجام می گیرد. این گونه بینی ها معمولا دارای پوست نازکی هستند و از نیم رخ دارای قوز می باشند. برای اینکه بتوان نقص های این گونه بینی ها را برطرف کرد جراح بینی با توجه به سلیقه فرد و تشخیص خود تکنیک های مورد نظر را در جراحی اجرا می کند.در ادامه با مقاله دکتر ماریا مرادی همراه باشید.

به روز باشید

اخبار و مقالات

جراحی بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای شما هم فرایندی جالب است و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کسب کنید؟ همه ما برای یکبار هم که شده زمانی که جلوی آینه ایستاده و چهره خود را...

بیشتر بخوانید
انواع مدل بینی

انواع مدل بینی

تنوع شکل های بینی در میان افراد مختلف، یک موضوع گسترده و جذاب می باشد. بنابراین، وقتی فردی برای قرار گرفتن تحت جراحی بینی یا رینوپلاستی تصمیم گیری می کند،...

بیشتر بخوانید

پرسش و پاسخ

برای پرسیدن سوال و مشاهده سوالات پاسخ داده شده به بخش سوالات متداول بروید.