دکتر ماریا مرادی / جراحی زیبایی صورت / اقدامات بعد از جراحی اتوپلاستی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

اقدامات بعد از جراحی اتوپلاستی

اقدامات بعد از جراحی اتوپلاستی

بسیاری از افراد، از دوران کودکی، از اندازه یا شکل گوش خود ناراحت هستند. یا برخی ، گوش های آن ها بیش از اندازه، نامتقارن می باشد . کودکان ممکن است  در مدرسه مورد  تمسخر قرار گیرند و بزرگسالان نیز  در جراحی اتوپلاستی برای کودکان تبلی کنند و آن را به تعویق بی اندازند. خوشبختانه otoplasty، می تواند به راحتی مشکل این افراد را برطرف کند  .این روش فقط توسط یک جراح پلاستیک با تجربه انجام می شود و می تواند تاثیر قابل توجهی بر ظاهر فرد، اعتماد به نفس و کیفیت کلی زندگی داشته باشد. جراحی اتوپلاستی  در بزرگسالان و کودکان بسیار محبوب است. اگر شما علاقه مند به جراحی پلاستیک گوش هستید، مهم است که قبل از حرکت به جلو، از جزئیات مربوطه مطلع شوید.

روش جراحی گوش

Otoplasty، یا جراحی زیبایی گوش، برای تغییر یک یا هر دو گوش استفاده می شود. بیماران که با اندازه، شکل یا جهت گوش خود ناراضی هستند، می توانند ظاهر خود را از طریق این روش تغییر دهند. جراحی پلاستیک گوش همچنین شامل کاهش شنوایی گوش و دفع بیش از حد پوست و غضروف نیز می باشد .

اقدامات-بعد-از-جراحی-اتوپلاستی

اقدامات بعد از جراحی اتوپلاستی

  • رژیم غذایی بعد از جراحی اتوپلاستی

بهتر است بعد از جراحی اتوپلاستی رژیم خود را در مراحل ابتدایی با مایعات شروع کنید و با گذشت زمان رژیم غذایی عادی خود را از سر بگیرید .

  • فعالیت و ورزش بعد از جراحی اتوپلاستی

بلند کردن اجسام سنگین ،انجام ورزش های طاقت فرسا و خم شدن می تواند بر نتیجه جراحی شما تاثیر گذار باشد .در هنگام خواب بهتر است سر خود را  با کمک بالش بالا نگه دارید . دکتر ماریا مرادی به بیماران خود تمام توصیه های لازم بعد از جراحی اتوپلاستی را می دهند .

  • مراقبت از زخم ها بعد از جراحی اتوپلاستی

تا سه روز بعد از جراحی اتوپلاستی زخم ها باید خشک باقی بمانند .در صورتی که به حمام نیاز داشتید مراقب پانسمان ها باشید تا خیس نشوند .

  • مصرف دارو بعد از جراحی اتوپلاستی

بعد از جراحی اتوپلاستی بیمار درد زیادی را تحمل نمی کند ،اما برای کنترل کردن آن مصرف مسکن های ضد درد کمک کننده می باشند .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی پلک

جراحی پلک

چشم های انسان بخش عمده ای از احساسات او را بیان کرده و جرئی ترین تغییرات در احساسات در این عضو از صورت پدیدار می شود. بنابراین، ماهیچه های اطراف چشم ها به...

بیشتر بخوانید
پروتز چانه

پروتز چانه

پروتز چانه یکی از روندهایی است که برای رفع دغدغه در افرادی که احساس می کنند صورت آنها نامتناسب و فاقد تقارن است مورد استفاده قرار می گیرد. البته گاهی اوقات...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =