دکتر ماریا مرادی / جراحی بینی / نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه

نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی

نتیجه نهایی جراحی بینی گوشتی

برخی از افرد معتقد هستند جراحی بینی گوشتی خوب از آب در نمی آید و نمی توان بعد از جراحی نتیجه دلخواهی را دریافت کرد ولی اگر بینی تان استخوانی باشد فرمی که بعد از جراحی در بینی ایجاد می شود بسیار ایده ال می باشد .

همچنین در بین عموم مردم این باور وجود دارد که پس از جراحی دو مرتبه بینی گوشت اضافی می آورد و نوک بینی حالت افتاده ای پیدا می کند . تمامی این باورها اشتباه می باشد و اصلاح بینی های گوشتی با جراحی زیبایی به خوبی امکان پذیر می باشد و در صورتی که این جراحی اصولی توسط جراح بینی با تجربه ای صورت گیرد نتیجه بسیار ایده آلی ایجاد می شود و هیچ گونه از این مشکلاتی که به آن ها اشاره شد بروز پیدا نمی کند .

هدف از جراحی بینی گوشتی ایجاد یک فرم زیبا در بینی در راستای متناسب شدن آن با فرم و سایر اجزای دیگر صورت می باشد ، به هیچ عنوان نباید بعد از جراحی، بینی بسیار کوچک شود زیرا مشکلات تنفسی ممکن است بعد از جراحی ایجاد شود .

اسکلت بینی های گوشتی بدلیل غضروف ضعیف و زیادی که دارد از استحکام بالایی برخوردار نمی باشد در جراحی بینی گوشتی غضروف هایی که در وضعیت مناسبی نیستند جابجا می شوند یا در صورت نیاز تقویت غضروف انجام می گیرد تا فرم مورد نظر در بینی ایجاد شود .

برای انکه بتوان نتیجه خوبی از جراحی بینی گوشتی دریافت کرد انجام این جراحی باید در سن مناسبی صورت گیرد مناسب ترین سن برای عمل جراحی 18 سال می باشد ، اما در صورت کامل بودن رشد جسمی و پس از تائید پزشک می توان این جراحی را در سنین پایین انجام داد .

تورم بعد از جراحی در بینی های گوشتی بیشتر می باشد بنابرین مشاهده نتیجه نهایی کمی زمان بر است ، دکتر ماریا مرادی در  جراحی بینی گوشتی تجربه بسیار بالایی دارد و با استفاده از تکنیک های جدید فرم بسیار زیبایی را در بینی متناسب با سایر اجزای دیگر صورت ایجاد می نماید .

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی بینی

جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای شما هم فرایندی جالب است و می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کسب کنید؟ همه ما برای یکبار هم که شده زمانی که جلوی آینه ایستاده و چهره خود را...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شانزده =