عمل مجدد بینی گوشتی

عمل مجدد بینی گوشتی نیاز به تجربه، مهارت و دقت بالایی دارد ، به همین علت این کار باید توسط جراحی صورت گیرد که تجربه لازم را در زمینه این نوع از جراحی ها دارد . کجی سر بینی، ناقرینگی سوراخ های بینی ، انحراف بینی و کوچک نشدن پره های بینی از جمله عواملی می باشد که برای برطرف کردن آن نیاز به جراحی ترمیم بینی می باشد .

زمان مناسب برای انجام جراحی ترمیمی بینی

لازم به ذکر است برای انجام این جراحی تا یک سال از زمان جراحی بینی اولیه بگذرد، به همین علت افرادی که از نتیجه جراحی بینی خود ناراضی می باشند باید کمی صبر و حوصله داشته باشند. البته ممکن است بدلیل تورم بیش از حد بینی بعد از جراحی فرد از نتیجه جراحی بینی خود ناراضی باشد گذر زمان می تواند این مشکل را برطرف کند.

انتخاب جراح بینی برای عمل مجدد جراحی بینی گوشتی

همانطور که می دانید جراحی بینی گوشتی بسیار حساس می باشد، به همین علت برای اینکه بتوانید نتایج بسیار خوبی را از این جراحی دریافت نمایید و نیاز به جراحی مجدد نداشته باشید باید در همان ابتدا در انتخاب جراح بینی خود بسیار دقت نمایید و جراحی را انتخاب نمایید که در جراحی بینی گوشتی تجربه داشته باشد .

برای عمل ترمیمی بینی گوشتی می توانید به جراح بینی خود مراجعه نمایید یا برای انجام این عمل جراح دیگری را انتخاب نمایید.

دکتر ماریا مرادی در ابتدا بینی عمل شده را به منظور اینکه آیا نیاز به جراحی مجدد دارد یا خیر مورد بررسی و معاینه قرار می دهد، برخی از افراد بدون اینکه نقصی در ظاهر یا تنفس خود داشته باشند خواهان انجام جراحی مجدد بینی خود می باشند . در این افراد جراحی مجدد بینی به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا ممکن است با انجام این جراحی مشکلی در بینی ایجاد شود .

خدمات دکتر ماریا مرادی  بهترین جراح بینی در تهران

جراحی بینی گوشتی