دکتر ماریا مرادی / جراحی زیبایی صورت / بهترین جراح زیبایی گوش
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

بهترین جراح زیبایی گوش

جراحی گوش که به عنوان اتوپلاستی نیز شناخته می شود ، می تواند شکل ، موقعیت و یا نسبت گوش را بهبود بخشد. بزرگی و نقص در ساختار گوش که در بدو تولد وجود دارد و یا بر اثر رشد فرد آشکار می شود، می تواند با استفاده از جراحی گوش اصلاح شود. این روش همچنین می تواند برای رفع عدم قرینگی در گوش ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله در خصوص جراحی زیبایی گوش و سپس بهترین جراح زیبایی گوش یا اتوپلاستی مطالبی را بیان خواهیم نمود. در این مقاله که توسط دکتر ماریا مرادی تهیه شده است همراه باشید

اتوپلاستی چیست؟

اتوپلاستی ضمن ایجاد تعادل و تناسب گوش و صورت، شکل طبیعی تری ایجاد می کند. اصلاح حتی ناهنجاریهای جزئی می تواند به ظاهر و عزت نفس مراجعه کنندگان کمک کند. اگر گوش های بیرون زده یا بسیار بزرگ یا نا متقارن و بدم فرم دارید و این موضوع شما را آزار می دهد، ممکن است جراحی گوش برای شما در نظر گرفته شود.

در حالت طبیعی، گوش ها باید زاویه استانداردی حدودا بین 25 تا 20 درج نسبت به جمجمه فرد داشته باشند. اگر این زاویه بیشتر باشد، باعث بیرون زدگی و برجستگی گوش ها می شود. بنابراین جراحی اتوپلاستی روشی برای قرار گرفتن گوش ها در موقعیت و زاویه مناسب تر ایجاد فرم ایده آل گوش ها است.

دلایل جراحی گوش

  • افرادی که گوش های بیش از حد بزرگ دارند.
  • افرادی که گوش های بیرون زده از یک یا هر دو طرف در درجات مختلف دارند.
  • نارضایتی بزرگسالان از جراحی گوش قبلی و جراحی ترمیمی
  • مشکل مادرزادی در گوش ها
  • تومورهای گوش
  • ترمیم استخوان میانی گوش
  • فلج شدن عصب صورت

چه کسی نامزد مناسبی برای جراحی گوش است؟

کودکانی که کاندیدای خوبی برای جراحی گوش هستند برخی شرایط را باید دارا باشد، از جمله :

شرایط جسمانی سالم ، بدون بیماری تهدید کننده زندگی یا عفونت های مزمن گوش درمان نشده باشد.

عموماً 5 سال سن داشته باشند و همچنین غضروف گوش کودک به اندازه کافی برای اصلاح مناسب باشد.

بتواند نکات و دستورالعمل های بعد از جراحی را به خوبی رعایت کند.

قادر به برقراری ارتباط احساسات خود هستند و در مورد بحث درباره جراحی دچار مشکل نمی شوند.

نوجوانان و بزرگسالانی که کاندیدای خوبی برای جراحی گوش هستند :

افراد سالم که بیماری خطرناکی ندارند یا شرایط پزشکی وجود دارد که می تواند باعث بهبودی در درمان شود.

افرادی که چشم انداز مثبتی دارند و اهداف خاصی را در ذهن خود برای جراحی گوش در نظر می گیرند.

افراد غیر سیگاری

عمل جراحی گوش یک روش بسیار فردی است و شما باید این کار را برای خودتان انجام دهید، نه اینکه خواسته های شخص دیگری را برآورده کنید یا سعی نکنید هر نوع تصویر ایده آل را داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره از دکتر ماریا مرادی می توانید با شماره 88783973 و پیج اینستاگرام دکتر ماریا مرادی ارتباط برقرار کنید.

اقدامات قبل از عمل گوش

  • جراح انجام تست خون و آزمایشاتی را برای فرد تجویز می نماید.
  • اگر از داروی خاصی استفاده می کنید با پزشک در میان بگذارید.
  • قبل از جراحی از مصرف سیگار و دخانیات خودداری کنید.
  • از مصرف داروهای ضدانعقاد خون مانند آسپیرین و داروهای ضدالتهابی خودداری کنید.

روند جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی بسیار جراحی حساسی است و باید به صورت تخصصی انجام شود. در نتیجه باید در انتخاب جراح دقت کنید و بهترین جراح زیبایی گوش را بیابید. جراحی گوش سه مرحله دارد که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد:

ابتدا با توجه به وضعیت بیمار و سن او، به صورت سرپایی از طریق بی حسی موضعی یا با بی هوشی کامل عمل جراحی آغاز می شود. تعیین نوع بیهوشی بر عهده جراح گوش است و بهترین روش را انتخاب می کند.

سپس در پشت گوش برشی ایجاد می شود. برش ها برای کاهش غضروف هایی که باعث بزرگ شدن گوش شده اند یا اصلاح و قرار دادن در زاویه مناسب گوش ایجاد می گردد. برش های ایجاد شده عمیق نیستند در نتیجه بعد از جراحی دیده نخواهند شد.

بعد از اتمام جراحی نیز برش ها توسط بخیه هایی بسته می شوند. بهترین جراح زیبایی گوش بخیه ها را به گونه ای با ظرافت می زند که اثری از برش های ایجاد شده باقی نماند.

مراقبت های بعد از جراحی گوش

مراقبت های بعد از جراحی توسط بهترین جراح زیبایی گوش بسیار اهمیت دارد و در نتیجه جراحی تاثیر بسزایی دارد.

حدودا یک هفته تا ده روز دوران نقاهت بعد از جراحی است که باید توصیه های جراح رعایت شود. داروهای تجویز شده را مرتب و سر وقت استفاده کنید.

اگر احساس درد و ناراحتی در گوش بعد از جراحی داشتید کاملا طبیعی است و می توانید از مسکن هایی که پزشک تجویز کرده است استفاده نمایید.

تا دو هفته بعد از جراحی گوش از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.

جراحی گوش

پانمسانی که روش گوش قرار داده شده است بسیار ضروری است و از مشکلات و عوارض جراحی جلوگیری می کند. حدودا 5 روز بعد از عمل گوش، نیاز است برای برداشتن پانسمان به جراح مراجعه نمایید.

از ورزش کردن و فعالیت های بدنی سنگین خودداری کنید.

به گوش خود فشار نیاورید. در هنگام خوابیدن به پشت و به صورت طاق باز بخوابید تا تورم گوش کاهش یابد.

از مایعات و غذاهای نم استفاده کنید. از مصرف غذاهایی که نیاز به جویدن دارند وسفت هستند تا مدتی خودداری نمایید.

از فین کردن، با انداختن در گوش خودداری کنید. هنگام عطسه کردن دهان خود را باز نگه دارید.

هزینه عمل زیبایی گوش

در این جراحی مانند سایر جراحی ها دارای برخی نکات جهت تعیین هزینه می باشد. ابتدا باید مشخص شود که یک گوش دچار مشکل است یا هر دو گوش، سپس علت جراحی و نوع گوش تاثیر گذار است. هزینه جراح و هزینه بیمارستان یا کلینیک محاسبه شده و به مراجعه کننده اطلاع داده می شود.

بهترین جراح زیبایی گوش

برای انجام جراحی زیبایی گوش باید بهترین جراح اتوپلاستی را بیاید. بهترین جراح زیبایی گوش باید ویژگی هایی داشته باشد که می توانید در جلسه مشاوره آن را ارزیابی کنید. میزان رضایت بیماران از انجام عمل جراحی، نمونه کارهای جراح در انتخاب جراح بسیار مهم است. انتخاب بهترین جراح زیبایی گوش در میزان نتیجه مثبت بسیار موثر است.

بهتر است در جلسه مشاوره انتظارات خود از عمل جراحی را بیان کنید تا نتیجه بهتری از جراحی حاصل شود و مطابق با خواسته های شما باشد.

جراحی زیبایی گوش نوعی عمل زیبایی است که برای رفع ایرادات ظاهری و بزرگی گوش انجام می شود. برای نتیجه بهتر حتما باید توسط بهترین جراح زیبایی گوش در ایران و تهران انجام شود.

دکتر علی بصام

دکتر ماریا مرادی

دکتر ماریا مرادی اتولارینگولوژیست و جراح زیبایی بینی و صورت هستند .ایشان با علـم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری عمل بینی و صورت ، جراحی پلک ، جراحی  پلاستیک و جراحی زیبایی از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.

مقالات مرتبط
جراحی پلک

جراحی پلک

چشم های انسان بخش عمده ای از احساسات او را بیان کرده و جرئی ترین تغییرات در احساسات در این عضو از صورت پدیدار می شود. بنابراین، ماهیچه های اطراف چشم ها به...

بیشتر بخوانید
پروتز چانه

پروتز چانه

پروتز چانه یکی از روندهایی است که برای رفع دغدغه در افرادی که احساس می کنند صورت آنها نامتناسب و فاقد تقارن است مورد استفاده قرار می گیرد. البته گاهی اوقات...

بیشتر بخوانید
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

1 دیدگاه
  1. سلام و خسته نباشید . من برای یکی از افراد اقوامم که برای گوشش که فاصله داره بدونم که اولا ادرس شما و دوما قیمت جراحی و سوما نمونه جراحی شده لینکشو توی وات ساپ برایم می فرستین

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =